Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016

Μελισσοκομία και Διαφήμιση

               Διάβασα προχθές σε ένα site μελισσοκομικού ενδιαφέροντος μία ανάρτηση όπου ούτε λίγο
ούτε πολύ προέτρεπε τους αναγνώστες μελισσοκόμους να τροφοδοτήσουν στο μέσο του χειμώνα και με αρνητικές θερμοκρασίες σε πολλές περιοχές με σιρόπι και κάποιο σκεύασμα κατά της
νοζεμίασης. Απέστειλα ένα σχόλιο τονίζοντας το άτοπο και άκαιρο του θέματος αλλά φυσικά αυτό δεν δημοσιεύτηκε ποτέ.
                Κάποια sites/blogs έχουν μετατραπεί από μελισσοκομικά σε διαφημιστικά. Δεν ξέρω πόσο μελισσοκόμοι είναι οι ίδιοι ή όχι και πόσο μέλι παράγουν αλλά έχουν επιδοθεί στο κυνήγι του κέρδους μέσα από τη διαφήμιση. Και φυσικά δεν σταματούν στο να έχουν μία διαφήμιση στο περιθώριο της σελίδας αλλά βομβαρδίζουν τους αναγνώστες με αναρτήσεις όπου εκθιάζουν την ποιότητα κάποιων τροφών ή κυψελών ή μελισσοκομικού εξοπλισμού ανωτέρας ποιότητας (όπως υποστηρίζουν) που αυτοί τα δοκίμασαν και είχαν τααααααααα αποτελέσματα.
                Δεν είμαι ενάντιος στον καθένα που προσπαθεί να κερδίσει με την διαφήμιση. Είναι και αυτό μία δουλειά και η δουλειά δεν είναι ντροπή. Είμαι ενάντιος όμως σε αυτούς που προσπαθούν να παραπλανήσουν τους αναγνώστες μελισσοκόμους και πιο πολύ τους νεότερους που δεν έχουν τη γνώση και την πείρα με τον κίνδυνο να προβούν σε ενέργειες που θα έχουν ίσως επιζήμια αποτελέσματα για την εκμετάλλευση τους.
                 Με αφορμή λοιπόν τα παραπάνω συνιστώ σε όλους μας να είμαστε προσεκτικοί σε αυτά που διαβάζουμε. Ας μην βιαζόμαστε να εφαρμόσουμε ή να αγοράσουμε αυτά που μας προβάλλουν χωρίς να γνωρίζουμε κάποια ενέργεια ή χωρίς να κάνουμε μία έρευνα στην αγορά για κάποιο προϊόν.
                  Μέσα από τούτο το blog  και στο λίγο ελεύθερο χρόνο που διαθέτω θα προσπαθώ να σας ενημερώνω για πράγματα που γνωρίζω και υπεύθυνα μπορώ να σας συστήσω να εφαρμόσετε. Όπως παρατηρείτε δεν ασχολούμαι με διαφημίσεις και δεν υπάρχει τέτοια σκέψη στο μυαλό μου. 
                  Επιπλέον μπορώ να σας πω προσωπικά πάντα για κάποιο υλικό τη γνώμη μου ή για όσους ασχολούνται με Dadant να μεταφέρω τις γνώσεις μου αφού είμαι και εγώ χρήστης τέτοιων κυψελών  αλλά και να βοηθήσω όσο μπορώ στην εξεύρεση υλικών Dadant οικονομικότερων (το έχω κάνει ήδη).
                  Τέλος να πω ότι το blog είναι ανοικτό σε όλους τους αναγνώστες για σχόλια αλλά και για τυχόν ανάρτηση που θέλουν να κάνουν οι ίδιοι. Αριστερά στη σελίδα αναφέρεται το mail όπου μπορείτε να στείλετε σχόλια και θέσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου